Du er her. 1404 - Vadum Jagtforening > Nyheder > COCID - 19

COCID - 19

Informationerne i Statsministerens pressemøde d. 06.04.2020 kl, 20.00 gav ikke mulighed for at få gang i foreningslivet.

Umiddelbart efter påske og dermed afholdelse af planlagte aktiviteter i april og maj - næste skæringdato er 10.05.2020 Hvorfor vi må holde os i ro indtil da.

Det bevirker, at følgende aktiviteter er aflyst/ udsat:

20 april kl. 19.00 Hyggeaften/trofæaften.

25 april kl. 9.00-13.00 Jagtsti.

5-10 maj indskydning af jagtriffel på forsvarets skydebane i Hvorup - aflyst hold øje med Aabybro jagtforenings hjemmeside.

16 maj kl. 9.30 Bukkepral ?????? Vi er nødt til at afvente udmeldingen fra myndighederne 10.05.2020 Vi vil skrive opslag på hjemmesiden og facebook uanset udfaldet.

Vi er som resten af landets befolkning i en situation, der er udenfor vores kontrol, som griber forstyrrende ind i vores hverdag, både privat og i jagtforeningen regi. Vi kan derfor blot afvente og tilrette, hvorfor jeg vil opfordre alle medlemmer til at tjekke facebook og hjemmeside med passende mellemrum. Vær også behjælpelig med information til en jagtkammerat eller to, som du ved, ikke er flittige brugere af medierne.

Jeg vil samtidig bruge lejligheden til at ønske alle i jagtforeningen en god Corona: Pas på hinanden- Vi er snart tilbage.

Med venlig hilsen Søren Rank Mortensen