Generalforsamling

Generalforsamling Vadum Jagtforening.                                                                                                                                        22 af Vadum Jagtforenings medlemmer deltog mandag d. 6. februar i foreningens årlige generalforsamling. Den blev på vanlig vis indledt med valg af dirigent, hvorefter formanden fremlagde sin beretning indeholdende årets forskellige aktiviteter, herunder en stor tak til Vadum Skytteforening for godt samarbejde samt en tak til foreningens sponsorer, som er Nordjyske Bank, Spar Nord, Guldbageren, Koch`s Auto samt Jægeren & Lystfiskeren. Herefter var der valg til bestyrelsen, og Anders Jungersen ønsker ikke genvalg efter 10 år på posten. Per Leth Jensen blev valgt ind i bestyrelsen.

Der skal lyde en stor tak Anders Jungersen for hans store arbejde for jagtforeningen.

Den nye bestyrelse kan ses på forsiden.

Årets ”Kragepokal” – ingen indleverede ben . (Pokalen hviler J)

Herefter var der kaffe og brød, og aftenen sluttede af med en jagtfilm.