Foreningsdag i Vadum

27. feb. 2020 -- Tilføjet af : webmaster

En tak til alle som kiggede forbi til foreningsdagen og en særlig tak til de der hjalp på jagtforeningens stand -
uden jeres hjælp havde det ikke været muligt at deltage i et sådant arrangement. Vi har fra flere forskellige sider fået mange positive tilkendegivelser for vores stand.

På dagen var der flere der opfordrede til, at jagtforeningen deltager i vennekredsens halfest til efteråret.
Festen afholdes lørdag d. 26. oktober 2013 i Vadumhallen.
Billetter til dette arrangement sælges tirsdag d. 4. juni og torsdag d. 13. juni i Vadumhallen.
Billetprisen er 325,- kr. og inkluderer ud over festligt samvær en lækker menu og dansemusik med live band.

Der er allerede en del, der har sikret sig en billet, og hvis du/I også har lyst til at deltage, skal du/I købe billet som beskrevet, og på billetten er der henvisning mht. bordreservation - du/i skal blot huske at skrive billetnummer + Vadum Jagtforening, så kommer vi til at sidde ved samme bord.

bestyrelsen.

P6011374.JPG